Veelgestelde vragen

Wat kan ik met mijn Learning Management Systeem (LMS)?

Je kunt jouw persoonlijke gegevens eenvoudig raadplegen en wijzigen in je eigen leeromgeving. Daarnaast kan je jouw huidige inschrijvingen en historie bekijken. Voor lopende opleidingen vind je hier praktische informatie over o.a. de locatie van de opleiding en het rooster.

Hoe kan ik inloggen in mijn LMS?

Heb je jezelf voor de eerste keer ingeschreven voor een opleiding, dan krijg je automatisch een e-mail om je account voor het LMS te activeren. Mocht je jouw wachtwoord niet meer weten, dan kun je tijdens het inloggen klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een instructie om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Welke betalingsmogelijkheden biedt Solar Opleidingen?

Heeft jouw bedrijf al een klantnummer bij Solar, dan kan je de opleiding op rekening bestellen. Wanneer je nog niet in het bezit bent van een klantnummer, kun je je ook op rekening inschrijven voor een opleiding.

Wanneer wordt de factuur verstuurd?

Zodra bekend is dat de opleiding definitief doorgaat wordt de factuur verstuurd. Wanneer je met iDEAL betaalt, ontvang je van ons per e-mail een betalingslink, zodra bekend is dat de opleiding definitief doorgaat.

Als ik mijn cursus tussentijds onderbreek, krijg ik dan mijn geld terug?

Indien je de cursus tussentijds onderbreekt, kunnen wij helaas geen restitutie verlenen.

Tot wanneer kan ik mij inschrijven voor een opleiding?

Op onze website kun je bij de betreffende opleiding zien of het inschrijven nog mogelijk is. Zolang de knop ‘direct inschrijven’ op de website staat, is het mogelijk om je in te schrijven.

Kan ik ook telefonisch inschrijven voor een opleiding?

Telefonisch inschrijven is niet mogelijk. Je kunt je eenvoudig inschrijven via onze website. Ga naar de opleiding die je wilt volgen en schrijf je in.

Kan ik een opleiding doorschuiven?

Solar Opleidingen biedt je de mogelijkheid om een opleiding over te boeken naar een volgend startmoment. Dit is kosteloos, mits je uiterlijk 2 weken voor aanvang van de cursus de overboeking aangeeft via e-mail.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?

Met inachtneming van onze Algemene Voorwaarden kun je, indien gewenst, de inschrijving annuleren. Het verzoek tot annuleren kun je sturen naar [email protected]

Hoe kom ik aan mijn certificaat nadat ik mijn opleiding heb afgerond?

Het certificaat wordt naar het adres gestuurd dat is opgegeven tijdens het aanmelden. Daarnaast is een digitale versie van het certificaat beschikbaar in je LMS.

Vragen of advies nodig?

Staat jouw vraag er niet tussen? Of is het antwoord niet duidelijk?

Wij helpen je graag! Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 765 27 10 [email protected]