Veelgestelde vragen

Ik heb een kortingsvoucher van Solar Opleidingen. Hoe kan ik deze inwisselen?

Een kortingsvoucher is inwisselbaar bij een van de volgende opleidingen:

Om de voucher in te wisselen vul je op het digitale inschrijfformulier van de betreffende opleiding bij het veld ‘promotiecode’, jouw ontvangen kortingscode in. Klik vervolgens op de knop ‘controleer promotiecode’. Bij jouw aanmelding wordt de korting dan meteen zichtbaar.

De kortingsvoucher is geldig voor maximaal twee personen. Voorwaarde is dat zij beiden deelnemen aan dezelfde opleiding op dezelfde dag/locatie en dat zij tegelijk worden aangemeld.

Welke betalingsmogelijkheden biedt Solar Opleidingen?

Heeft jouw bedrijf al een klantnummer bij Solar, dan kan je de opleiding op rekening bestellen. Wanneer je nog niet in het bezit bent van een klantnummer, kun je je ook op rekening inschrijven voor een opleiding.

Wanneer wordt de factuur verstuurd?

Zodra bekend is dat de opleiding definitief doorgaat wordt de factuur verstuurd. Dit is uiterlijk twee weken voor aanvang van de opleiding.

Als ik mijn cursus tussentijds onderbreek, krijg ik dan mijn geld terug?

Indien je de cursus tussentijds onderbreekt, kunnen wij helaas geen restitutie verlenen.

Tot wanneer kan ik mij inschrijven voor een opleiding?

Op onze website kun je bij de betreffende opleiding zien of het inschrijven nog mogelijk is. Zolang het inschrijfformulier met de knop ‘inschrijven’ op de website staat, is het mogelijk om je in te schrijven.

Kan ik ook telefonisch inschrijven voor een opleiding?

Telefonisch inschrijven is niet mogelijk. Dit heeft te maken met het feit dat we gegevens van je nodig hebben. Via de telefoon is de kans groter dat er ergens iets niet helemaal goed wordt doorgegeven of opgeschreven. Daarom vragen we jou je in te schrijven via onze website. Ga naar de opleiding die je wilt volgen en schrijf je in.

Kan ik een opleiding doorschuiven?

Solar Opleidingen biedt je de mogelijkheid om een opleiding over te boeken naar een volgend startmoment. Dit is kosteloos, mits je uiterlijk 2 weken voor aanvang van de cursus de overboeking aangeeft via e-mail.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?

Met inachtneming van onze Algemene Voorwaarden kun je, indien gewenst, de inschrijving annuleren. Het verzoek tot annuleren kun je sturen naar opleidingen@solarnederland.nl

Hoe kom ik aan mijn certificaat nadat ik mijn opleiding heb afgerond?

In de meeste gevallen wordt het certificaat uitgereikt aan het einde van de opleiding. Het kan voorkomen dat de trainer niet terplekke een toets kan nakijken; in dat geval wordt het certificaat na de opleiding aan je toegestuurd.

Wat gebeurt er als ik mij na de annuleringstermijn toch nog afmeld voor een opleiding?

In dit geval moet je de factuur gewoon betalen. Het is uiteraard wel mogelijk dat je een vervanger naar de opleiding stuurt. We vragen je wel dit vooraf per e-mail aan ons te melden.

Vanaf hoeveel deelnemers is een incompany training mogelijk?

Dit is afhankelijk van de opleiding. Sommige opleidingen kunnen we al prima bij 4 cursisten organiseren; voor andere opleidingen is het interessant vanaf 8 personen. Informeeer naar de mogelijkheden.

Vragen of advies nodig?

Staat jouw vraag er niet tussen? Of is het antwoord niet duidelijk?

Wij helpen je graag! Bel of mail ons voor meer informatie.

088 - 765 27 10 opleidingen@solarnederland.nl